چگونه می توان گیاهان دارویی چینی پزشکی درمان نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان گیاهان دارویی چینی پزشکی درمان نارسایی کلیه

معمولا، پس از مردم به نارسایی کلیه، پزشکان همیشه توصیه دیالیز قبل از دریافت آنها پیوند کلیه. طب چینی درمان دیگری در کنار آنها چگونه می تواند گیاهان دارویی چینی پزشکی درمان نارسایی کلیه است، پس از آن؟

مواد تشکیل دهنده فعال در داروهای چینی می تواند گردش خون را ترویج، از بین بردن لخته شدن خون، گرما و سموم از بدن است. این می تواند به بهبود گردش خون میکرو در بافت کلیه آتروفیک و نکروتیک تا که به بهبود سوخت و ساز بدن کلیوی و آسیب دیده را ترمیم سلول های کلیوی.

داروهای چینی می تواند خون، اکسیژن و تغذیه لازم برای سلول های جدید کلیوی به رشد، تا که به بازسازی ساختار کلیه و توابع کلیوی فراهم می کند.

وقتی توابع کلیوی و GFR بهبود یافته و خروجی ادرار است بیماران نمی خواهد نیاز به دیالیز یا پیوند کلیه و یا عوارض جانبی و فرکانس دیالیز خواهد شد بسیار برای کسانی که دیالیز برای سال گرفته اند کاهش می یابد.

وقتی توابع کلیه ها بهبود یافته است، کراتینین بیش از حد، نیتروژن اوره و سایر مواد زائد متابولیک خواهد بود ترشح از خون به طور طبیعی. چه تر است، بیماران باید در مورد عود کراتینین بالا و BUN نگران نباشید.

یکی از مزایای داروهای چینی که داروهای غربی نمی تواند رسیدن به منافع کلی به بدن است. این نه تنها می تواند در درمان بیماری های کلیوی، اما همچنین می تواند اختلالات و عدم تعادل در سیستم های دیگر و ارگان های تنظیم. داروهای چینی می تواند بیماران را قوی تر و سالم تر می کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد سالم برخی از داروهای چینی برای کمک به تاخیر انداختن پیری و ایجاد قدرت فیزیکی.

یکی دیگر از داروهای چینی ویژگی های است که دارو های مختلف خواهد شد با توجه به هر یک از بیمار علائم، قانون اساسی و همچنین طول مدت و شدت بیماری تجویز شرایط.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد چگونه می توان گیاهان دارویی چینی پزشکی درمان نارسایی کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال ایمیل به ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، درمان بیماری های کلیه، چینی گیاهان دارویی پزشکی، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: